آنالیز مایکوتوکسین ها با دستگاه HPLC اجیلنت

شناساپرتوژن ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
دستگاه HPLC اجیلنت

کارایی مهم دستگاه HPLC اجیلنت

هنگامی که از فناوری کروماتوگرافی مایع (LC) برای آنالیز موادی مانند مایکوتوکسین ها، سموم دریایی و مواد آلرژی زا استفاده می کنید، دقت زمان احتباس و صحت کمیت سنجی حیاتی هستند. سیستم های LC شرکت Agilent برای حصول داده های معتبر در نمونه های مواد غذایی واقعی طراحی شده اند – صرف نظر از متغیرهایی مانند فشار، جریان، ابعاد ستون و اندازه ی ذرات.

خواه برای آنالیز روتین در جستجوی یک سیستم LC پر کار و سخت جان باشید و خواه به یک دستگاه پیشرفته ی LC/MS با وضوح بالا نیاز داشته باشید، سیستم های Agilent LC نهایت وضوح و حساسیت را به شما ارائه می دهند و در عین حال به شما کمک می کنند تا قدرت جداسازی و تفکیک را به ازای زمان افزایش دهید. این سیستم ها همچنین قابلیت انتقال آسان روش بین سیستم ها بدون نیاز به توسعه ی مجدد یا اعتبارسنجی مجدد را تضمین می کنند.

 

بیشتر بخوانید: تفاوت بین دستگاه GC و دستگاه HPLC چیست؟

 

سیستم کروماتوگرافی مایع Infinity 1290 شرکت Agilent: بی نهایت قدرتمندتر

اکنون دیگر شما برای انتخاب ابعاد ستون، نوع ذره، فاز متحرک و ثابت، سرعت جریان یا فشار با محدودیتی روبرو نیستید. سیستم کروماتوگرافی مایع Infinity 1290 شرکت Agilent پایه و اساسی را برای انتقال روش ها به/ از هر سیستم HPLC یا UHPLC متعلق به شرکت Agilent یا هر شرکتی غیر از آن ایجاد می کند. هم چنین ویژگی هایی مانند پمپ دوتایی، تعدیل فعال و آشکارساز نامحدود دیود ، منجر به بالا رفتن عملکرد دستگاه می شوند که اعتماد شما به دستگاه را بالا می برند.

مشاهده
تعویض مجموعه سوزن در اتوسمپلر G1367A-D اجیلنت

 

 سیستم کروماتوگرافی مایع Infinity 1260 شرکت Agilent: بی نهایت مطمئن تر

در نهایت- این سیستم LC مطابق با محدودیت های بودجه ی شما تقاضایتان را برای عملکرد کروماتوگرافیک تامین می کند. سیستم کروماتوگرافی مایع Infinity  1260 شرکت Agilent با یک اشکارساز پرسرعت 80 هرتزی و 600 باری و حساسیتی تا 10 برابر بیشتر، استانداردهای جدیدی را برای HPLC تحلیلی تنظیم می کند. این دستگاه با HPLC و RRLC، 100% سازگار است.

 

سیستم کروماتوگرافی مایع Infinity 1220 شرکت Agilent: بی نهایت مقرون به صرفه تر

این دستگاه با دارا بودن آشکارسازی با ظرفیت فشار 600 بار و سرعت 80 هرتز، قابلیت های RRLC را با قیمت یک دستگاه HPLC به شما عرضه می کند. طراحی یکپارچه ی آن محکم و مقاوم و طرز کار آن آسان است. این سیستم با HPLC و RRLC کاملا سازگار است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت شناسا پرتوژن در ارتباط باشید.

۰۲۱-۲۲۹۱۹۴۷۴
۰۲۱-۲۲۹۱۹۷۲۰

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.