آنالیز مایکوتوکسین ها با دستگاه HPLC اجیلنت

شناساپرتوژن ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
دستگاه HPLC اجیلنت

کارایی مهم دستگاه HPLC اجیلنت

هنگامی که از فناوری کروماتوگرافی مایع (LC) برای آنالیز موادی مانند مایکوتوکسین ها، سموم دریایی و مواد آلرژی زا استفاده می کنید، دقت زمان احتباس و صحت کمیت سنجی حیاتی هستند. سیستم های LC شرکت Agilent برای حصول داده های معتبر در نمونه های مواد غذایی واقعی طراحی شده اند – صرف نظر از متغیرهایی مانند فشار، جریان، ابعاد ستون و اندازه ی ذرات.

خواه برای آنالیز روتین در جستجوی یک سیستم LC پر کار و سخت جان باشید و خواه به یک دستگاه پیشرفته ی LC/MS با وضوح بالا نیاز داشته باشید، سیستم های Agilent LC نهایت وضوح و حساسیت را به شما ارائه می دهند و در عین حال به شما کمک می کنند تا قدرت جداسازی و تفکیک را به ازای زمان افزایش دهید. این سیستم ها همچنین قابلیت انتقال آسان روش بین سیستم ها بدون نیاز به توسعه ی مجدد یا اعتبارسنجی مجدد را تضمین می کنند.

 

بیشتر بخوانید: تفاوت بین دستگاه GC و دستگاه HPLC چیست؟

 

سیستم کروماتوگرافی مایع Infinity 1290 شرکت Agilent: بی نهایت قدرتمندتر

اکنون دیگر شما برای انتخاب ابعاد ستون، نوع ذره، فاز متحرک و ثابت، سرعت جریان یا فشار با محدودیتی روبرو نیستید. سیستم کروماتوگرافی مایع Infinity 1290 شرکت Agilent پایه و اساسی را برای انتقال روش ها به/ از هر سیستم HPLC یا UHPLC متعلق به شرکت Agilent یا هر شرکتی غیر از آن ایجاد می کند. هم چنین ویژگی هایی مانند پمپ دوتایی، تعدیل فعال و آشکارساز نامحدود دیود ، منجر به بالا رفتن عملکرد دستگاه می شوند که اعتماد شما به دستگاه را بالا می برند.

مشاهده
نحوه تفسیر نتایج به دست آمده از HPLC

 

 سیستم کروماتوگرافی مایع Infinity 1260 شرکت Agilent: بی نهایت مطمئن تر

در نهایت- این سیستم LC مطابق با محدودیت های بودجه ی شما تقاضایتان را برای عملکرد کروماتوگرافیک تامین می کند. سیستم کروماتوگرافی مایع Infinity  1260 شرکت Agilent با یک اشکارساز پرسرعت 80 هرتزی و 600 باری و حساسیتی تا 10 برابر بیشتر، استانداردهای جدیدی را برای HPLC تحلیلی تنظیم می کند. این دستگاه با HPLC و RRLC، 100% سازگار است.

 

سیستم کروماتوگرافی مایع Infinity 1220 شرکت Agilent: بی نهایت مقرون به صرفه تر

این دستگاه با دارا بودن آشکارسازی با ظرفیت فشار 600 بار و سرعت 80 هرتز، قابلیت های RRLC را با قیمت یک دستگاه HPLC به شما عرضه می کند. طراحی یکپارچه ی آن محکم و مقاوم و طرز کار آن آسان است. این سیستم با HPLC و RRLC کاملا سازگار است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت شناسا پرتوژن در ارتباط باشید.

۰۲۱-۲۲۹۱۹۴۷۴
۰۲۱-۲۲۹۱۹۷۲۰

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.